Creativitatea in fotografia de produs.

Zilele trecute un amic m-a contactat pentru a ma intreba daca am timp pentru a fotografia niste produse, ii raspund „timp se face pentru asa ceva, dar ce produse vrei sa iti fotogafiez?” , el imi raspunde  „pai am niste sticle de vin pentru prezentare / catalog si le vreau pe fundal negru, nimic complicat”. Bine inteles ca am acceptat sa il ajut dar am vrut sa ma provoc si sa ii prezint ceva mai creativ decat clasica fotografie de produs pe fundal alb si negru, chiar daca sansele sa aleaga variantele propuse sunt mici. Ma gandesc ce sticla de vin, am prin casa, sa o fac „vedeta” si ajung la Lacrima lui Ovidiu, de la Crama Murfatlar, cumparata acum 4-5 ani si pastrata pentru ocazii speciale.

Pai, asta este o ocazie speciala. 🙂

In timp ce mergeam spre studio imi vine ideea de a prezenta sticla pe un fundal format din rumegus si unul cu frunze tomnatice, ca tot e sezonul frunzelor colorate.
Merg la magazinul de animalute din cartier si cumpar o punga de rumegus iar pe drum spre studioul foto incep sa adun diferite tipuri de frunze pentru a finaliza a doua ideie.

Si dupa setarea luminilor, asezare decor si multe ajustari, ideile incep sa prinda contur.